Szubjektív és objektív. A szubjektivitást Śiva ,az objektivitást Śakti hordozza. Ez alapvetően androgünitást jelent.(kétneműséget).Az Androgün istenség Śiva aspektusa a transzcendenciát jelenti, míg a Śakti aspektusa az Immanenciát.A „férfi” jelleg tehát transzcendens és Śivai princípium, a „női” jelleg immanens megnyilvánító,(szülőanyai)
A férfi jelleget a fallosz (linga) szimbolizálja, a női jelleget pedig a vulva (yoni).
Az androgünitásban Śiva és Śakti Egy. Ezt az egységet a szerelmi együttlét jelképezi.
A Szerelem egy olyan tiszta közeg, amiben az Egyesülés tiszta örömöt ad.
Ez a szexuális Egyesülés: „Nem feltétlenül kötődik a szaporodáshoz.!”
Az Egyesülés egy spirituális aktus, amelynek célja a Gyönyör elérése.
Ugyanakkor csak ez az Egyesülés hozhat létre új dolgokat.
Az isten és az istennő külön gyermeket hoznak létre. Skanda, a szépség istene, a Mennyei seregek, Śiva spermájának felajánlásából született.
Ganesha, a kapuk őre, pedig az istennő selymes tapintású bőréből származik.
Az anyag és az élet elemi formái a partenogenezissel szaporodnak, vagy mentális vetítéssel.
Csak később jelent meg a nemek egyesítésének módja, ami az ellentétek vonzását használja fel.
/A homoszexualitás és a leszbikusság ennek az Androgünitásnak a torz verziói. Ez különösen a Pride meleg felvonulások alkalmával látható, amikor ezt a torzulást kihangsúlyozzák a liberális média támogatásával.Ez a torz androgünitás propagandája./
0 hozzászólás